تبعید

از معبود
بَلِ الْإِنسَانُ عَلَىٰ نَفْسِهِ بَصِيرَ‌ةٌ وَلَوْ أَلْقَىٰ مَعَاذِيرَ‌هُ:
بلکه انسان از وضع خود آگاه است؛هر چند (در ظاهر) برای خود عذرهایی بتراشد

(قیامت/13و14)
از عبد
بازی ایران و آرژانتین هم نشان داد
مقاومت شرط پیروزی است
نه مذاکره و سازش!

(شرط پیروزی/ عین لام)
از تبعید
بی خود نیست، طبع ما به سختی عادت دارد. ما عاشق سختی هستیم ولی مثل خیلی وقت های دیگر خجالت میکشیم از عشق هایمان سخن بگوییم؛ حتی به خودمان.

(تکراری)
آخرین نظرات
  • ۸ مهر ۹۸، ۲۲:۲۲ - 00:00 :.
    :(

نوشیدنی خوب

يكشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ق.ظ
لَکِ ...

پیرمرد تدارکات: راستی نوشیدنی هم داریم. آب سیب یا پرتغال؟

ارمیا: نوشیدنی برای من؟ نوشیدنی! من نصفه دیگه جام زهر را می خواهم. نوشیدنی خوبی است. امام هم از آن خورده، تبرک است.

(رمان ارمیا/ رضا امیرخانی)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۱
کادح

نظرات  (۱)

۲۸ آبان ۹۲ ، ۲۲:۱۵ حسین رضائی فرد
سلام 
چه وب خوبی . . . هرچند میدونم تعریف کردن از نوشته های شخصی حکم زهر رو داره . . .اما رفیق واقعا خوب مینویسید . . . عالیه وبلاگتون . . .لینک میکنم شمارو . . . اینقد خوشم اومده که میخوام تبلیغتون کنم اصن تو یک پست جدید(:  تو وبم . . .


پاسخ:
سلام و رحمۀ الله
من جنبه ی این تعریف ها را ندارم
می گذارم به حساب جو گیری
نفسم را قلقلک ندهید

دعا هم اگر کنید دیگر نور علی نور است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی