تبعید

از معبود
بَلِ الْإِنسَانُ عَلَىٰ نَفْسِهِ بَصِيرَ‌ةٌ وَلَوْ أَلْقَىٰ مَعَاذِيرَ‌هُ:
بلکه انسان از وضع خود آگاه است؛هر چند (در ظاهر) برای خود عذرهایی بتراشد

(قیامت/13و14)
از عبد
بازی ایران و آرژانتین هم نشان داد
مقاومت شرط پیروزی است
نه مذاکره و سازش!

(شرط پیروزی/ عین لام)
از تبعید
بی خود نیست، طبع ما به سختی عادت دارد. ما عاشق سختی هستیم ولی مثل خیلی وقت های دیگر خجالت میکشیم از عشق هایمان سخن بگوییم؛ حتی به خودمان.

(تکراری)
آخرین نظرات
  • ۸ مهر ۹۸، ۲۲:۲۲ - 00:00 :.
    :(

رمضان کریم

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۱۳ ق.ظ

لَکِ ...



بسیار تلخ است برایم وقتی از چند نفر می پرسم: "از وقتی ماه رمضان شده، چه فرقی کرده اید با قبل؟" و پاسخ شنیده ام"هیچ".
خیلی تلخ است که وقتی دست و پای شیظان بسته باشد هم، دست و پای باز خودمان، می بندد پر و بال پروازمان را.

نظرات  (۲)

:)

مگه قراره تغییرشون رو به تو بگن مهندس؟!
دنبال چه تغییری هستی؟
همین که ما انتظار داریم نیرو و ایمان و توکلی که ابراهیم(ع) پس از 30 سال بدست آورد را یک شبه (تو بخوان یک ماهه) به دست بیاوریم خودش نیاز به تغییر دارد.
واسه خیلی ها مثل من همین که تو این ماه بفهمن باید تغییر کنند بسه! بقیه اش پیش کش!
آره جونم...
پاسخ:
شاید منظورم رو اشتباه رسوندم

معلومه که قراره تو ماه رمضان تغییر کنیم؛ قرار نیست؟ اینکه بفهمیم باید تغییر کنیم رو تغییر حساب نمی کنی؟ ضمنا از کسانی سوال کردم که تغییرشون رو به من می گویند (یا لااقل اینطور تصور می کنم)

شاید بدونی از چه کسانی پرسیده ام این سوال رو. شاید انتظاری که داشتم رو بد رسوندم. در جواب به یکی از همان سوال شونده ها گفتم: «یک کار کوجیک رو از همین ماه رمضان شروع کن که بتونی تا آخر عمرت ادامه بدی. مثلا با خودت قرار بذار از امروز تا آخر عمرم بین ساعت 5 تا 6 دروغ نمی گم.»
 من هم نگفتم که نباید تغییر کرد.
گفتم "دنبال چه تغییری هستی؟"
من هم همینی که تو گفتی رو گفتم؛
دنبال تغییرات بزرگ نباش، همین که بفهمیم باید تغییر کنیم خودش یک تغییره...
قَلیلٌ مَدومٌ عَلَیه، خَیرٌ مِن کَثیرٌ مَلول؛ معنیش مشه همون پیشنهاد قشنگی که تو به یکی از اون سوال شونده ها دادی؛ کمِ مستمر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی